Što je optimizacija stope konverzije (CRO)?

Što je optimizacija stope konverzije (CRO)?

Što je optimizacija stope konverzije?

Optimizacija stope konverzije (CRO) ima svrhu pomaganja modernim poduzećima u svom online poslovanju. Cilj je imati funkcionalnu web stranicu koja poboljšava mogućnost stvaranja novih i potencijalnih klijenata, što znači veća zarada. Danas svi mogu postati potencijalni klijent nakon posjeta određenoj web stranici, trik je zapravo kako ih konvertirati i kako zapravo raditi u konverziji. Većina marketinških timova uvijek radi na stopi konverzije u oglašavanju kako bi se ostvarila što veća stopa posjećenosti određenoj web stranici, što na kraju rezultira klijentima i zaradom.

Naravno, što više posjetitelja određena web stranica skupi, to se ona više raste u marketinškom i poslovnom smislu. Što donosi pojam CRO? Kako bi bolje mogli razumjeti optimizaciju i njen proces konverzije, trebamo jasno definirati što je ona zapravo. Svaki put kada posjetitelj vašoj web stranici ispuni određeni koji je postavljen na vašoj stranici, događa se konverzija. Cilj se može odnositi na registraciju, prijavu, kupnju ili bilo koju aktivnost koju nudite klijentima na stranici. Uz pomoć tih malenih ciljeva, digitalna poduzeća pretvaraju posjetitelje u moguće klijente. Glavna stavka svake konverzije je pretvoriti promet u klijente i tako poboljšati svoju stopu konverzije i na kraju imati veći prihod.

Upravo radi navedenog, marketinški timovi non stop traže inovativne načine kako bi poboljšali optimizaciju konverzije te generirali veći promet na internet stranici. CRO je u definiciji sustavni proces koji povećava postotke mogućih klijenata koji ispunjavaju neki cilj na web stranici. Zapravo, CRO će nama kao digitalnom poduzeću pomoći da shvatimo svoje klijente i njihov ponašanje na našoj stranici. Optimizacija stope konverzije se odnosi na funkcionalnost web stranice. Naravno, poželjno je da je i SEO stranice što bolji kako bi potencijalni klijenti mogli što brže pronaći ono što ih zanima.

Kako se vrši optimizacija stope konverzije?

Optimizacija stope konverzije je zapravo vaš napor i ulaganje kako bi svim korisnicima vaše web stranice omogućili što bolje iskustvo prilikom posjete stranici. Cijeli proces kreče od vaše početne pozicije na tražilici, do kupnje, pretplate, neke druge akcije koje nudite. Visoka stopa konverzije je svakako jasan znak da vaša web stranica zaista funkcionira i pruža ono najpotrebnije. Najbolji način za optimizaciju je korištenje pojedinih online alata koji su predviđeni za navedeno. Riječ je o najučinkovitijem načinu da vaši budući, novi i stari klijenti izvrše akcije koje vama na kraju dana donose dobit. Jako je važno je poraditi na CRO optimizaciji. Poželjno je da vaša web stranica ima Gumb za akciju koji je jasno vidljiv.

Optimizacija stope konverzije omogućuje da klijent dobije najbolje iskustvo na web stranici i da je on zadovoljan prilikom posjete. Razmislite o sljedećim koracima ako želite ostvariti maksimalno iz navedene optimizacije: Postavite nešto niže cijene od konkurencije kako bi privukli više klijenata, poboljšate funkcionalnost web stranice i pobrinite se da je sve funkcionalno i da se brzo otvara, ponudite klijentima razne dodatne pogodnosti poput: Besplatnih stvari, nagradnih igri, besplatne dostave, skupljanje bodova, članstva u klubu. Neka vaša ponuda bude što konkurentnija i omogućite korisničku podršku u realnom vremenu, pojednostavite proces naplate, istaknite recenzije i mišljenja korisnika. Sve navedeno vam može pomoći da se stekne dobar dojam.

Koliko dugo traje optimizacija stope konverzije?

Riječ je o dugotrajnijem procesu, i najbolje se uspoređuje s optimizacijom za pretraživače. Kada pričamo o duljini trajanja testova za navedenu konverziju, ne postoji odgovor ni prosjek trajanja. Prema tvrdnjama CRO ponuđača i eksperta, optimizacija stope konverzije može biti testna dulje vremena no to ne donosi željeni promet. Veliki minus testnog oblika su također i podaci koji vas mogu zbuniti jer dobivate kriva očitanja. S druge strane, eksperimenti često traju mjesecima u svrhu prikupljanja raznih podataka koji mogu imati veliki utjecaj na poslovanje. Dužina eksperimenta ovisi o CRO koracima koje vi kao vlasnik poduzimate kako bi stranica bila dobra. Vaši koraci su najbitnija stavka kod vremena trajanja optimizacije. Pošto vaš CRO najviše ovisi o kvaliteti iskustva s korisnicima, trebali bi si ostaviti nešto više vremena kako bi imali bolje korisničko testiranje i trebali bi isto tako proći preko više raznih scenarija određenog korisničkog putovanja kako bi dobili stranicu koja omogućuje najbolje korisničko iskustvo i koja donosi najbolje rezultate. Optimizacija stope konverzije nam također može pomoći da naš brend ili poslovanje dobije pozitivne ocjene ili recenzije sa strane klijenata koji su isprobali ono što nudimo. Za kraj, sve ovisi o vama i kakvo iskustvo vi želite pružiti svojim korisnicima/klijentima koji posjećuju vašu web stranicu.

Tagovi:

Više članaka

Vpn za iphone

Vpn za iphone

Vpn za iPhone je jednostavna aplikacija koja vam omogućuje sigurno i privatno surfanje na internetu. Korištenje Vpn-a na iPhoneu je vrlo jednostavno i ne zahtijeva nikakvo posebno znanje. Prvo što tre

Koji mobitel kupiti

Koji mobitel kupiti

Mobiteli su danas neizostavni dio života svakog čovjeka, a sve više i svakog djeteta. U pitanju su multikorisni uređaji koje danas ne koristimo više samo za komunikaciju, već i za zabavu