Kružni trening kod kuće

Kružni trening kod kuće

Što je kružni trening kod kuće

Mnogim je ljudima vježbanje kod kuće jedina prilika za određenu tjelesnu aktivnost. Kružni trening kod kuće vrlo je popularan kod mnogih početnika, ali i profesionalnih sportaša. Znate li što je kružni tenis? Zašto je ovo izvrsna opcija za ljude koji ne mogu ići na trening? Ova vrsta treninga idealan je izbor jer kombinira nekoliko različitih vježbi, a možete ih raditi na različitim mišićnim skupinama. Cilj kružnog treninga je smanjiti nepotrebno masno tkivo, a ujedno poboljšati i ojačati mišiće. Istodobno, ne postoji rizik od preopterećenja zglobova ili mišića. Izbjegavat ćete i odlazak u teretanu jer možete trenirati iz udobnosti vlastitog doma. Potrebno je odrediti redoslijed izvođenja vježbi za pojedine dijelove tijela. Najbolje je započeti s vježbama za noge jer su prilično iscrpljujuće, a zatim prijeđite na leđa, ramena, prsa, trbuh i ruke. Dakle, kružni trening kod kuće zahtijeva malo spremnosti, a ova popularna metoda pomoći će vam da poboljšate funkcioniranje krvožilnog sustava, ojačate pluća i srce.

Kružni trening kod kuće kako je i nastao

Naziv kružni trening kod kuće znači krug ili ciklus vježbi koje treba raditi 3 do 4 puta. Ovaj oblik treninga stvorili su R. E. Morgan i G. T. Morgan na Sveučilištu u Leedsu 1953. Oni su započeli prvo kao lekcije studentskim skupinama. Međutim, cilj je bio osmisliti trening različitog intenziteta, koji bi svim ljudima bio zanimljiv da imaju veću fizičku spremnost. Tada je nekoliko različitih vježbi kombinirano u jedan trening, a ujedno je to bio vrlo učinkovit moderan način mršavljenja. Kružni trening kod kuće izvodi se prvo setom laganih vježbi, s pauzom, a zatim prelazimo na sljedeći ciklus intenzivnih vježbi. Trening uključuje određeni broj ponavljanja i pauza između vježbi, što znači znatno kraće vrijeme u odnosu na tradicionalne metode. Mišići dobivaju dovoljno snažan poticaj za razvoj, sagorijevaju se kalorije i povećava metabolizam. Također, izbor vježbi ovisi o individualnom cilju osobe. Možete se usredotočiti na vježbe snage i izdržljivosti ili odabrati intenzivne vježbe, poput sklekova.

Kako odraditi kružni trening kod kuće

Prije početka kružnog treninga potrebno je zagrijati se oko 10 minuta, a zatim prijeći na vježbe. Ispravan pristup treningu ne utječe samo na mišiće, već i daje potrebnu izgradnju figure na potpuno zdrav način. Postoje različite vježbe koje možete raditi tijekom treninga, izbor se može razlikovati, ali najčešće su: klasični sklekovi, čučnjevi, trbušnjaci, polučučnjevi. Kada započnete kružni trening, potrebna vam je kratka pauza između svakog skupa vježbi. Ovo je važno da biste ispunili punih pet do sedam setova vježbi. Metoda i svrha ovog treninga je jednoglasno treniranje različitih mišićnih skupina uz kratke pauze. Kružni trening kod kuće osigurava postizanje maksimalnih rezultata. Zahvaljujući činjenici da se u vježbama aktivira više mišićnih skupina, kružni trening kod kuće, je idealan za postizanje vitke figure i poboljšanje izdržljivosti. Osim toga, mogu ga izvoditi početnici, zaposleni ljudi i svi oni koji ne žele odlaziti u teretanu. Naime, uz ovaj način vježbanja preporučuje se uravnotežena prehrana koja će smanjiti loš kolesterol, sagorjeti tjelesne masnoće i na pravi način razviti figuru.

Tagovi:

Više članaka

Nogometno igralište dimenzije

Nogometno igralište dimenzije

Tijekom godina promijenili su se određeni standardi i pravila za dimenzije igrališta. Nogometno igralište dimenzije i njegova površina nije samo mjesto na kojem se igraju utakmice dviju momčadi, već i

Američki nogomet pravila

Američki nogomet pravila

Američki nogomet je jedan od najpopularnijih sportova diljem Sjedinjenih Država. To je također igra mozga i mišića. Američki nogomet stekao je veliku popularnost tijekom 19. stoljeća. Prva utakmica od

Koliko dnevno treba voziti sobni bicikl

Koliko dnevno treba voziti sobni bicikl

Pitanje koliko dnevno treba voziti sobni bicikl postavljaju mnogi koji su odlučili izgledati vitkije, mlađe i riješiti se viška masnoće. Razumljivo je da se želja za mršavljenjem neprestano povećava.